o-klubie

O klubie

Celem działalności klubu jest rozpowszechnianie kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży poprzez treningi judo, gimnastyki i akrobatyki.

Historia klubu:

Klub rozpoczął swoją działalność w lutym 2007r. Głównym założycielem stowarzyszenia jest Cezary Majewski magister sportu, trener klasy mistrzowskiej, wychowawca wielu mistrzów Judo. Powstanie klubu nie byłoby możliwe bez ogromnego wsparcia Dzielnicy Warszawa Praga oraz Biura Sportu Miasta Stołecznego Warszawy.
Klub rozpoczął działalność na ulicy Mińskiej 1/3/5, zajęcia odbywały się na dolnej sali gimnastycznej.
Dwa razy do roku organizowane są obozy kondycyjne – zimowe i letnie.
Pierwsze obozy zimowe organizowane były w Solinie. Od kilku lat jeździmy do Szczyrku. W ośrodku Orle Gniazdo jest możliwość prowadzenia treningów Judo, stoki w sam raz nadają się do nauki jazdy.

Głównym letnim obozem od wielu lat jest dwutygodniowy pobyt w Zakopanem. Starsi mają możliwość przedłużenia pobytu do czterech tygodni, pozostając na obozie zaprzyjaźnionego klubu UKJ AON Rembertów. Dla młodszych organizowane są obozy o mniejszej intensywności. Obozy dla młodszych organizowane są w dużych ośrodkach, z kąpieliskami. Organizowane są wycieczki połączone ze zwiedzaniem. Obecnie zajęcia prowadzimy na trzech salach gimnastycznych;
Szkoła Podstawowa nr 141 im. majora Henryka Sucharskiego ul. Szaserów 117
Szkoła Podstawowa nr 255 im. C.K. Norwida ul. Kamionkowska 36/44
XXIII LO im. M.Curie-Skłodowskiej ul. Naddnieprzańska 2/4

Celem działalności Klubu jest rozpowszechnianie kultury fizycznej wśród dzieci i młodzieży poprzez treningi judo, gimnastyki i akrobatyki. Proponujemy również bardzo różnorodne ćwiczenia ogólnorozwojowe oraz gry i zabawy ruchowe. Rozwój zawodników zapewniamy poprzez:

  • organizowanie treningów,
  • starty w zawodach,
  • zgrupowania, kolonie, obozy

Dodatkowo popularyzujemy działalność klubu przez organizowanie pokazów dla dzieci w przedszkolach i szkołach podstawowych. Prowadzimy również rozmowy z rodzicami mające na celu uświadomienie praskiej społeczności jak zbawienny wpływ na ludzki organizm i psychikę ma umiarkowany wysiłek fizyczny w grupie rówieśników.
Zawodnicy mają możliwość udziału w zawodach, do najmłodszych lat. Na początku taka rywalizacja ma charakter głównie zabawy. Stopniowo oswajając dziecko ze stresem, emocjami. Zawodnicy, mimo młodego wieku, odnoszą liczne sukcesy, również na arenach międzynarodowych. Dzięki temu, mimo, że klub działa stosunkowo krótko, zdążył już wypracować sobie renomę.

nasi-trenerzy

Nasi trenerzy

Głównym założycielem stowarzyszenia jest Cezary Majewski magister sportu, trener klasy mistrzowskiej, wychowawca wielu mistrzów Judo.

Rafał Majewski
Rafał Majewski

Rafał Majewski

Prezes i główny trener judo w klubie

10 krotny medalista Mistrzostw Polski we wszystkich grupach wiekowych. W latach 2000-2004 członek Kadry Narodowej. Reprezentant Polski na Mistrzostwa Świata 2002-Jeju Korea oraz na wielu innych międzynarodowych imprezach z których niejednokrotnie wracał z medalami. Od 2004 trener w Uczniowskim klubie Judo Akademii Obrony Narodowej. Doświadczenie trenerskie posiada już 10 lat, a w 2012 roku jego wychowanek Wojciech Bukojemski został Mistrzem Polski Młodzików, było to największe osiągnięcie zawodnika, jak i trenera. Potem przyszedł czas na kolejne medale wychowanków klubu:
Mistrzostwa Polski 2014 – III miejsce zdobyli: Wojciech Bukojemski, Piotr Zaborowski i Albert Sowa.
Prowadzi grupę zaawansowaną

Grzegorz Lewiński
Grzegorz Lewiński

Grzegorz Lewiński

II trener judo w Klubie

Urodzony 27.10.1991 roku w Warszawie, przygodę z judo rozpoczął w wieku 4 lat pod okiem Adama Adamczyka – wielokrotnego medalisty Mistrzostw Europy oraz Medalisty Mistrzostw Świata Seniorów. Na pierwszy trening trafił wraz ze starszym bratem. Na zajęcia zaprowadził ich ojciec, który chciał, aby jego dzieci trenowały sport ogólnorozwojowy, stwarzający najlepsze warunki do dynamizacji fizycznej oraz mentalnej. Wybór padł na Judo.
Grzegorz Lewiński: „Regularne uczęszczanie na treningi oraz udział w obozach sportowych sprawiły, że udało mi się nie tylko zdobyć wiele medali z turniejów rangi mistrzowskiej, ale także coś więcej. Zdecydowanie najwyżej cenię sobie fakt, że judo ukształtowało mnie jako człowieka. Teraz będąc młodym mężczyzną jestem pewny siebie, znam swoją wartość i co dla mnie najważniejsze, nie boję się trudności napotykanych na drodze i śmiało stawiam im czoła”
Największe osiągnięcia sportowe Trenera Grzegorza: – tytuł Vice Mistrza Świata Juniorów – zwycięstwa i medale w Pucharach Europy Seniorów- 11 medali Mistrzostw Polski we wszystkich kategoriach wiekowych . Grzegorz Lewiński od 2009 – 2014 jest Członkiem Kadry Narodowej Seniorów i jako Reprezentant Polski miał okazję startować na największych turniejach na świecie takich jak Grand Slam w Tokio czy Mistrzostwa Europy Seniorów.
Prowadzi grupy naborowe.

Olga Makaro
Olga Makaro

Olga Makaro

trenerka fitness dla dzieci i dorosłych

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie kierunek wychowanie fizyczne. Instruktor fitness dla dzieci (Open Mind), instruktor rekreacji ruchowej specjalność fitness (Reebok University Polska), instruktor akrobatyki sportowej (AWF Warszawa). Kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Moim celem jest wdrażanie aktywności fizycznej w życie dzieci już od najmłodszych lat! W związku w tym opracowałam ogólnorozwojowy program treningowy dla dzieci od 3 roku życia – Fitness for Kids. Sztuką jest wprowadzenie aktywności fizycznej już u dzieci oraz utrzymanie aktywnego trybu życia w wieku dorosłym. Zapraszam również na wspólny trening rodziców! Fitness dla dorosłych to trening ogólnorozwojowy mający na celu wzmocnienie wszystkich partii mięśni a ponadto spalanie tkani tłuszczowej.
Prowadzi wszystkie grupy fitness.

Rafał Majewski

Rafał Majewski

Prezes i główny trener judo w klubie

10 krotny medalista Mistrzostw Polski we wszystkich grupach wiekowych. W latach 2000-2004 członek Kadry Narodowej. Reprezentant Polski na Mistrzostwa Świata 2002-Jeju Korea oraz na wielu innych międzynarodowych imprezach z których niejednokrotnie wracał z medalami. Od 2004 trener w Uczniowskim klubie Judo Akademii Obrony Narodowej. Doświadczenie trenerskie posiada już 10 lat, a w 2012 roku jego wychowanek Wojciech Bukojemski został Mistrzem Polski Młodzików, było to największe osiągnięcie zawodnika, jak i trenera. Potem przyszedł czas na kolejne medale wychowanków klubu:
Mistrzostwa Polski 2014 – III miejsce zdobyli: Wojciech Bukojemski, Piotr Zaborowski i Albert Sowa.
Prowadzi grupę zaawansowaną

Grzegorz Lewiński

Grzegorz Lewiński

II trener judo w Klubie

Urodzony 27.10.1991 roku w Warszawie, przygodę z judo rozpoczął w wieku 4 lat pod okiem Adama Adamczyka – wielokrotnego medalisty Mistrzostw Europy oraz Medalisty Mistrzostw Świata Seniorów. Na pierwszy trening trafił wraz ze starszym bratem. Na zajęcia zaprowadził ich ojciec, który chciał, aby jego dzieci trenowały sport ogólnorozwojowy, stwarzający najlepsze warunki do dynamizacji fizycznej oraz mentalnej. Wybór padł na Judo.
Grzegorz Lewiński: „Regularne uczęszczanie na treningi oraz udział w obozach sportowych sprawiły, że udało mi się nie tylko zdobyć wiele medali z turniejów rangi mistrzowskiej, ale także coś więcej. Zdecydowanie najwyżej cenię sobie fakt, że judo ukształtowało mnie jako człowieka. Teraz będąc młodym mężczyzną jestem pewny siebie, znam swoją wartość i co dla mnie najważniejsze, nie boję się trudności napotykanych na drodze i śmiało stawiam im czoła”
Największe osiągnięcia sportowe Trenera Grzegorza: – tytuł Vice Mistrza Świata Juniorów – zwycięstwa i medale w Pucharach Europy Seniorów- 11 medali Mistrzostw Polski we wszystkich kategoriach wiekowych . Grzegorz Lewiński od 2009 – 2014 jest Członkiem Kadry Narodowej Seniorów i jako Reprezentant Polski miał okazję startować na największych turniejach na świecie takich jak Grand Slam w Tokio czy Mistrzostwa Europy Seniorów.
Prowadzi grupy naborowe.

Olga Makaro

Olga Makaro

trenerka fitness dla dzieci i dorosłych

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie kierunek wychowanie fizyczne. Instruktor fitness dla dzieci (Open Mind), instruktor rekreacji ruchowej specjalność fitness (Reebok University Polska), instruktor akrobatyki sportowej (AWF Warszawa). Kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Moim celem jest wdrażanie aktywności fizycznej w życie dzieci już od najmłodszych lat! W związku w tym opracowałam ogólnorozwojowy program treningowy dla dzieci od 3 roku życia – Fitness for Kids. Sztuką jest wprowadzenie aktywności fizycznej już u dzieci oraz utrzymanie aktywnego trybu życia w wieku dorosłym. Zapraszam również na wspólny trening rodziców! Fitness dla dorosłych to trening ogólnorozwojowy mający na celu wzmocnienie wszystkich partii mięśni a ponadto spalanie tkani tłuszczowej.
Prowadzi wszystkie grupy fitness.

dokumenty

Dokumenty

osiagniecia

Osiągnięcia

sekcja w budowie

rodzaje-zajec

Rodzaje zajęć

fanny-judo-five-seven-lat

FANNY JUDO 5-7 LAT

Ćwiczenia ogólnorozwojowe na bazie treningu judo z elementami gimnastyki sportowej, z dużą ilością gier i zabaw ruchowych – Funny Judo  jest znakomitym przygotowaniem do uprawiania każdej dyscypliny sportowej.

Funny Judo” to również ćwiczenia z elementami gimnastyki korekcyjnej, które umożliwią młodemu adeptowi Judo wszechstronny i harmonijny rozwój fizyczny. Judo jest najczęściej polecanym sportem dla dzieci przez lekarzy, fizjoterapeutów i trenerów różnych dyscyplin sportu.
To ćwiczenia, które rozwijają sprawność fizyczną, kształtują charakter, a przy okazji są świetną zabawą.
zajęcia odbywają się na profesjonalnej, bezpiecznej macie do judo (tatami) i na miękkich materacach. Trudne elementy (rzuty, chwyty) mali zawodnicy ćwiczą kolejno w parach pod okiem trenera.
szczególną uwagę zwraca się na naukę istotnej w życiu umiejętności prawidłowego padania, tak aby zmniejszyć ryzyko narażenia życia oraz wszelkiego rodzaju urazów głowy, zwichnięć, złamań oraz skręcenia kończyn. Tą umiejętność przydaje się przez całe życie.
judo mogą ćwiczyć wszystkie przedszkolaki 5 – 6 lat, zarówno te które rozpiera energia, jak i spokojne maluchy.
trening prowadzony jest w szybkim tempie, ćwiczenia są szybko zmieniane i dopasowane do możliwości młodych ćwiczących.

judo-eight-onezero-lat

JUDO 8-10 LAT

Judo jest dyscypliną sportu pochodzącą z Japonii. Dosłownie judo oznacza „łagodną drogę”, „drogę do zwinności”. Jest sportem rozwijającym bardzo wszechstronnie ze względu na różnorodne formy treningu. Trening obejmuje ćwiczenia ogólnorozwojowe, gimnastyczne, akrobatyczne, siłowe, zwinnościowe, gibkościowe, stosuje się również w treningu gry zespołowe często zmodyfikowane w taki sposób, aby, mogły stanowić przygotowanie do właściwego treningu judo.. Judo rozwija u młodego człowieka wiele cech zarówno fizycznych jak i intelektualnych takich jak: zwinność, siłę, wytrzymałość, szybkość, spostrzegawczość, odwagę, odporność, koncentrację itp. Można, więc śmiało powiedzieć, że jego wpływ na rozwój dzieci i młodzieży jest niezaprzeczalny jak również to, że judo może stanowić doskonały etap przygotowując do uprawiania innych dyscyplin indywidualnych czy zespołowych.

Uprawianie tej dyscypliny można zacząć w bardzo wczesnym wieku na początku szkoły podstawowej a nawet wcześniej. Oczywiście trening judo w tak młodym wieku zawiera przede wszystkim elementy ogólnorozwojowe i gimnastyczne, przeważają raczej ćwiczenia przygotowawcze, które mają przystosować dziecko do dalszego, bardziej zaawansowanego treningu judo. Na tym etapie jedną z głównych metod treningowych są gry i zabawy, które dzieci uwielbiają, a więc bawiąc się znakomicie się rozwijają.

 

Dobierając gry i zabawy do treningu zwracamy uwagę na to, aby spełniały one następujące zadania:

  • oddziaływały wychowawczo na kształtowanie charakteru
  • wprowadzały do zajęć pozytywne stany emocjonalne
  • przyspieszały opanowanie podstawowych elementów techniki i taktyki pełniły rolę środka ogólnego przygotowania fizycznego.

Ćwiczenia prowadzone w formie zabawowej stwarzają określony rytm myślenia, wynikający ze zmienności sytuacji, w których dziecko samodzielnie i szybko musi decydować o doborze odpowiedniego działania.

Zabawa i gra włączona do procesu treningowego jest jedną z podstawowych metod rozwijania i doskonalenia cech charakteru. Wychowanie dziecka odbywa się w warunkach obiektywnie umożliwiających trenerowi dokładne poznanie wychowanka na tle grupy.

 

Program zajęć obejmuje:

  • ćwiczenia ogólnorozwojowe i usprawniające
  • ćwiczenia korekcyjne oraz gimnastyczne,
  • gry i zabawy ruchowe,
  • nauka sztuki miękkiego padania,
  • nauka i trening technik judo,
  • nauka taktyki walki oraz przygotowanie do udziału w zawodach.

 

Judo ćwiczy charakter. Rozwija pięć głównych cech:

  • W judo najważniejsze jest budowanie charakteru poprzez wysiłek, samodyscyplinę, ukierunkowane działania, etykietę i stabilność emocjonalną.
  • Dziecko przekonuje się, że aby dojść do czegoś, poprawnie wykonać technikę, czy osiągnąć wynik sportowy, należy wiele razy powtarzać to samo ćwiczenie.
  • Dzięki judo dzieciaki uczą się określać kierunek działania. Powinny wiedzieć, co robią i dlaczego.
  • Etykieta judo, wszystkie ukłony, przywitania i pożegnania – uczy szacunku dla drugiej osoby. Nigdy nie wiadomo, w czym nasz przeciwnik jest lepszy. Nie wiemy, w jakiej sytuacji i kiedy spotkamy się z nim ponownie.
  • Judo uczy stabilności emocjonalnej – tego, że sensowniej jest z dystansem spojrzeć na problem niż poddawać się chwilowym emocjom

 

judo-dorosli

JUDO DOROŚLI

Zajęcia „judo dla dorosłych” są kierowane zarówno do osób, które aktywnie ćwiczą judo od wielu wielu lat, dla amatorów, którzy liznęli tego cudownego sportu gdzieś po krętej drodze życia jak i dla wszystkich, którzy dopiero chcą poznać fenomen sportu stworzonego przez Jigoro Kano. Nie ma limitu wieku, zajęcia judo dla dorosłych kierujemy do wszystkich, bez względu na metrykę urodzenia. Gwarantujemy świetna zabawę, miłą atmosferę, poprawę samopoczucia i ogólnego zdrowia oraz odporności organizmu.

Zajęcia prowadzone są bardzo wszechstronnie, duży nacisk położony jest na ćwiczenia ogólnorozwojowe (siła i wytrzymałość). Panowie jak i Panie ćwiczący uczą się „stójki”(rzuty) oraz technik w „parterze”( trzymania, dźwignie, duszenia), są to zarówno techniki Judo jak również techniki samoobrony pomocne w nieprzewidywalnych sytuacjach życiowych. Podczas treningu ćwiczący mają możliwość wykorzystania poznanych technik judo w randorii – walki sparingowe

fitness-kids

FITNESS KIDS

Fitness dla dzieci to specjalnie opracowany program treningowy ogólnorozwojowy dla dzieci w wieku od 3 do 12 lat. Zajęcia mają na celu ogólny rozwój fizyczny dzieci oraz wdrażanie do aktywnego trybu życia już od najmłodszych lat. Poprzez świetną zabawę podnosimy sprawność fizyczną dzieci.

Opis zajęć:

– gimnastyka ogólnorozwojowa z elementami akrobatyki: przewroty, stanie na głowie, stanie na rękach, mostek, przerzut bokiem itd…
– kształtowanie prawidłowej postawy ciała i koordynacji ruchowej, zapobieganie wadom postawy,
– zajęcia przy muzyce, układy choreograficzne,
– gry i zabawy ze sprzętem jak i bez,
– ćwiczenia rozciągające i wzmacniające.

Zajęcia odbywają się przy muzyce, dzięki której dzieci wspaniałe się bawią, uczą się pracy z muzyką i uwrażliwiają się na nią.

Poziom zajęć dostosowany jest do wieku dziecka. W najmłodszych grupach bazujemy głównie na wprowadzaniu aktywności fizycznej poprzez zabawę. Starsze dzieci poznają proste układy choreograficzne jak i ewolucje akrobatyczne.

fitness-dorosli

Fitness DOROŚLI

To zestaw treningów ogólnorozwojowych nastawionych na wzmocnienie wszystkich partii mięśni oraz przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Zajęcia odbywają się dwa razy w tygodniu po 1,5 h. Każdy trening rozpoczyna się rozgrzewką i kończy stretchingiem (rozciąganiem).

Rodzaje treningów: TBC, CARDIO, SHAPE, CARDIO+WZMACNIANIE, TABATA, TABATA TRAINING STEEP, FUNKCJONAL  STEEP, CROSS FIT.

TABATA TRAINING– to czterominutowy, niezwykle intensywny trening interwałowy. Podstawą tego treningu są ćwiczenia cardio oraz ćwiczenia angażujące jak najwięcej grup mięśniowych. Poszczególne ćwiczenia wykonywane są przez 20 sekund, po nich następują 10-sekundowe przerwy, ale nie jest to odpoczynek bierny – tętno utrzymywane jest na wysokim poziomie. Serie powtarzane są 8 razy. Kluczem do sukcesu w treningu Tabata jest ćwiczenie na 100% możliwości. Prawidłowo wykonany trening poprawia wydolność aerobową i anaerobową, przyspiesza metabolizm i stymuluje spalanie tkanki tłuszczowej. Trening rozpoczyna się kilkuminutową rozgrzewką oraz kończy stretchingiem.

TBC– trening ma na celu globalne wzmocnienie, stabilizację, uelastycznienie mięśni. Zajęcia mają różnorodną strukturę w zależności od inwencji prowadzącego. Mogą być przeprowadzone z wykorzystaniem wszelkich akcesoriów fitness. Rozpoczynają się rozgrzewką i kończą kilkuminutowym stretchingiem.

CARDIO– trening wytrzymałościowy, tlenowy, czyli trening serca. Zajęcia odbywają się na umiarkowanej intensywności przez stosunkowo długi czas. Poprzez taki rodzaj ćwiczeń możliwe jest kształtowanie wytrzymałości organizmu, a także spalanie tkanki tłuszczowej i dostarczonych kalorii.

FUNKCJONAL STEEP– trening ogólnorozwojowy, który w szczególności rozwija mięśnie, dzięki czemu wspiera między innymi kręgosłup, zapobiega bólom pleców. Dlatego można go określić też jako trening prozdrowotny. Jest to trening, który rozwija całe nasze ciało, skupia się na pracy wielu mięśni naraz.

CROSS FIT– trening obwodowy. Dzięki treningowi obwodowemu rzeźbimy ciało, zwiększamy wytrzymałość, wzmacniamy mięśnie, stabilizujemy ścięgna i stawy. Trening obwodowy zwany jest również treningiem stacyjnym ze względu na formę prowadzenia zajęć. Stacje stanowią stanowiska do ćwiczeń, które tworzą obwód. Na każdym z treningów wykonujemy ćwiczenia na wszystkie partie mięśniowe, wzmacniamy zarówno nogi, klatkę piersiową, plecy, barki, mięśnie ramion, jak i brzuch. Taki trening to najprostsza forma ćwiczeń oraz doskonały sposób na zmniejszenie poziomu tkanki tłuszczowej!

SHAPE– Intensywne zajęcia wzmacniające. Kompleksowy zestaw ćwiczeń wzmacniających wszystkie najważniejsze partie mięśniowe oraz poprawiających równowagę i świadomość swojego ciała.

wspolpraca

WSPÓŁPRACA

Przedszkola, szkoły lub inne placówki zainteresowane prowadzeniem zajęć judo lub fitness przez nasz Klub

prosimy o kontakt telefoniczne z trenerem Rafałem Majewskim 881 931 526.

treningi

Treningi

GRAFIK ZAJĘĆ

XXIII LO im. Marii Skłodowskiej-Curie ul. Naddnieprzańska 2/4, 04-205 Warszawa – Siedziba i główna baza treningowa

Poniedziałek 17.30-18.30 siłownia/ne waza
18.30-20.00 gr. zaawansowana
Wtorek 18.30-20.00 gr. zaawansowana
Środa 17.30-18.30 siłownia/ne waza
18.00-20.00 I i III środa miesiąca – randori roczniki 2000 i młodsi
18.30-20.00 gr. zaawansowana –pozostałe środy
Czwartek
Piątek 18.30-20.00 gr. zaawansowana

 

 

 

 

 

 

Siłownia/ne waza tylko osoby wskazane przez trenera


SP nr 255 im. C.K. Norwida ul. Kamionkowska 36/44

Poniedziałek 17.00-18.00 fitness kids
Wtorek 17.00-18.00 I gr. naborowa
Środa 17.00-18.00 fitness kids
Czwartek 17.00-18.00 I gr. naborowa
Piątek


SP nr 141 im. H. Sucharskiego ul. Szaserów 117

Poniedziałek 16.20-17.20 I gr. naborowa
Wtorek 16.20-17.20 II gr. naborowa
17.20-18.20 fitness kids
Środa 16.20-17.20 I gr. nabrowa
Czwartek 17.00-18.00 fitness kids
Piątek 16.00-17.00 II gr. naborowa
zapisy

Zapisy

Zapisy telefonicznie lub podczas treningów.

Na pierwsze treningi grup naborowych zakładamy:

-długie spodnie dresowe (legginsy)
-t-shirt
-klapki, do przejścia z szatni na matę(trenujemy boso)

Dalsze ćwiczenia odbywają się w specjalnym stroju – judodze (trener decyduje kiedy trzeba przynieść, można kupić też w klubie)

oplaty

Opłaty

100 zł miesięcznie - składka członkowska płatna jest przez 12 miesięcy w roku do 10-go każdego miesiąca.

Klub działa 12 miesięcy w roku, w wakacje również ponosząc koszty związane z działalnością statutową.
W lipcu i sierpniu są organizowane 2 obozy sportowe i prowadzone są zajęcia dla dzieci pozostających w Warszawie.

W zależności od grupy wiekowej zajęcia odbywają się od dwóch do pięciu razy w tygodniu.
Czas trwania jednego treningu również zależy od możliwości dzieci – maluchy ćwiczą nie dłużej niż godzinę – najstarsi do dwóch godzin

kalendarz

Kalendarz

Ładuję… Ładuję…
licznik
512

Odbytych treningów

75

Uczestników treningów 

75

Godzin treningów

4

Wygranych zawodów 

obozy

Obozy

Sportowo - Rekreacyjne

galeria

Galeria

Skontaktuj się z nami